Strona głównaKamery cyfroweKamera Sony PXW-FX9 6K 60 FPS Body + torba Manfrotto
Kontakty
Aparat cyfrowy Olympus OM System OM-1 Mark II Body + Sandisk 128GB
Szybki podgląd
9 417,96 zł
Aparat cyfrowy Sony A9 III body Czarny (ILCE-9M3) + Torba Manfrotto
Szybki podgląd
31 949,13 zł 31 499,96 zł
Aparat cyfrowy Nikon Z5 + obiektyw NIKKOR Z 24-200 F/4-6.3 VR
Szybki podgląd
8 449,93 zł
Aparat cyfrowy Olympus TOUGH TG-7 Czerwony
Szybki podgląd
2 532,59 zł
Aparat cyfrowy Olympus TOUGH TG-7 Czarny
Szybki podgląd
2 388,46 zł
Lustrzanka Canon EOS 6D Mark II body
Szybki podgląd
5 168,40 zł
Obiektyw Sony FE 70-200 mm f/4 G OSS II (SEL70200G2 ) + filtr UV
Szybki podgląd
8 456,25 zł
Obiektyw Sony E 11mm f/1.8 (SEL11F18)
Szybki podgląd
2 570,70 zł
Aparat cyfrowy Canon EOS R7 Body
Szybki podgląd
5 303,76 zł
Aparat cyfrowy Canon EOS R3 Body + Sandisk 128GB
Szybki podgląd
19 999,28 zł
Aparat cyfrowy Canon EOS R5C Body + Dodatkowy akumulator LP-E6NH
Szybki podgląd
18 502,35 zł 17 762,25 zł
Obiektyw Nikon Nikkor Z 800mm f/6.3 VR S
Szybki podgląd
Aparat cyfrowy Sony A9 III body Czarny (ILCE-9M3) + Dodatkowy akumulator  NP-FZ100
Szybki podgląd
31 043,97 zł
Lustrzanka Nikon D6 body + Dodatkowy akumulator EN-EL18C
Szybki podgląd
30 425,90 zł 29 208,86 zł

Kamera Sony PXW-FX9 6K 60 FPS Body + torba Manfrotto

50 646,85 zł
Producent: Sony
Kod: SNT08KA81227
EAN: 4548736112001
Wysyłka:5 dni,
produkt na zamówienie
Produkt dostępny (1 sztuka)
Waga:2.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:

Kamera Sony PXW-FX9

Kamera Sony FX9 posiada pełnoklatkowy przetwornik obrazu o rozdzielczości 6K, systemem Fast Hybrid AF, dwiema bazowymi czułościami ISO i technologią przetwarzania koloru S-Cinetone™. Użytkownik posiada całkowitą swobodę twórczego kształtowania pięknych obrazów 4K, uzyskiwanych dzięki oversamplingowi danych z dużego, pełnoklatkowego przetwornika obrazu o wysokiej rozdzielczości. Każdy detal sceny można utrwalić z małą głębią ostrości i wspaniałym efektem bokeh, nadając obrazowi prawdziwie kinowy wygląd. Ponad 15-stopniowy zakres dynamiczny i dwie bazowe czułości ISO zapewniają pierwszorzędną paletę barw i umożliwiają uchwycenie najdrobniejszych niuansów, od delikatnego zróżnicowania szczegółów w cieniach po imponujące światła

Niewiarygodnie szybki i dokładny system AF

Udoskonalony system ustawiania ostrości Fast Hybrid AF zapewnia niespotykaną dotychczas szybkość, płynność i dokładność śledzenia obiektów. Rezultat to bez porównania wyższa jakość filmów dokumentalnych, reklam, nagrań z wydarzeń itp. System Sony Eye AF ustawia ostrość na oko, pozwalając znacznie dokładniej utrwalić wyraz twarzy fotografowanej osoby.

Wygoda i szersze horyzonty twórcze

Model FX9 wprowadza nową jakość do filmów kręconych kamerami z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu. Wyróżnia się niezrównaną ergonomią i zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi do filmowania w ruchu. Jako pierwsza na świecie pełnoklatkowa kamera jest wyposażony w elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej, dający nowe możliwości filmowania w zmieniającym się oświetleniu. Wbudowane łącza Wi-Fi i 12G-SDI umożliwiają pracę w zaawansowanych systemach, a po zamontowaniu oferowanego oddzielnie modułu rozszerzającego XDCA-FX9 kamera zyskuje dodatkowe możliwości funkcjonalne. W wersji 2.0 wewnętrznego oprogramowania dodano obsługę standardu HLG i własnych tabel LUT 3D. W przyszłości planowane jest wprowadzenie kolejnych zaawansowanych funkcji.

Nadzwyczajny obraz z pełnoklatkowego przetwornika „Exmor R” 6K

Wykonany w technologii BSI pełnoklatkowy przetwornik CMOS 6K jest oparty na technologii Sony Exmor R, która zwiększa czułość i osłabia szumy. Dokonując nagrań w rozdzielczości DCI 4K* lub Ultra HD, można skorzystać z zalet rejestracji obrazu 6K i oversamplingu, co w połączeniu z wydajnym przetwarzaniem obrazu zapewnia większą subtelność detali i faktur niż ze standardowych przetworników 4K, a dodatkowo niższy poziom szumu.

FX9


W porównaniu z matrycami 4K Super 35mm przetwornik 6K w kamerze FX9 ma ponad dwa razy większą powierzchnię, co przekłada się na szerszy kąt widzenia i możliwość uzyskania mniejszej głębi ostrości. Bez pogorszenia jakości można również używać obiektywów Super 35mm, rejestrując obraz 4K w trybie Super 35mm z wykorzystaniem wszystkich zalet tego zaawansowanego przetwornika.

Fantastyczny, 15-stopniowy zakres dynamiczny: nieograniczona ekspresja

Wyjątkowy, ponad 15-stopniowy zakres dynamiczny kamery FX9 zapewnia niespotykaną dotąd swobodę twórczą podczas korekcji kolorystyki i w postprodukcji. Ponieważ kamera FX9 nagrywa bardzo bogaty i szczegółowy obraz 4K — w 10-bitowym formacie 4:2:2 na wewnętrzny nośnik lub w 16-bitowym formacie RAW na zewnętrzny rejestrator* — operator może skupić się przede wszystkim na kompozycji. Koloryści pracujący nad materiałem na etapie postprodukcji uzyskają bowiem kolory niewidoczne dla operatora, co pozwoli im stworzyć obraz dokładnie oddający nastrój sceny.

* Do nagrywania w formacie RAW niezbędne jest wewnętrzne oprogramowanie w wersji 2.0 lub wyższej,  moduł XDCA-FX9 i zewnętrzny rejestrator.

FX9 2

Dwie bazowe czułości ISO: nadzwyczajny obraz w słabym oświetleniu

Cyfrowe przetworniki obrazu działają najlepiej przy bazowej czułości ISO, ponieważ na ich wyjściu nie jest wówczas dodawane wzmocnienie (napięcie). Typowa kamera ma jedną bazową czułość ISO, starannie dobraną, by zapewnić optymalne parametry w szerokim zakresie zastosowań. Dwie bazowe czułości kamery FX9 dają znacznie większą swobodę. Niższa z nich, ISO 800*, to wartość typowa dla innych cyfrowych kamer filmowych, zapewniająca równowagę między zakresem dynamiki a czułością w większości produkcji. Kamera FX9 ma również dodatkową, wysoką bazową czułość ISO 4000*, która znakomicie sprawdza się w słabym świetle bez zwiększania wzmocnienia. Jakość obrazu nakręconego w słabym oświetleniu przy dużej bazowej czułości ISO 4000 jest niemal taka sama jak przy ISO 800. Połączenie dwóch bazowych czułości ISO z elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej zapewnia niezwykły poziom twórczej kontroli w każdych warunkach i niespotykane dotąd możliwości reagowania na zmiany oświetlenia.

* Czułości ISO 800 i ISO 4000 są używane w trybie S-Log3, Cine EI.

S-Cinetone™: kolorystyka jak w kinie

Obraz rejestrowany kamerą FX9 przy standardowych ustawieniach ma wygląd „S-Cinetone”, dostosowany do potrzeb obecnych twórców treści. Wyróżnia go bogactwo barw w środku zakresu, atrakcyjny wygląd twarzy i większa płynność przejść tonalnych. Na uzyskanie takich właściwości pozwoliła specjalistyczna wiedza, którą firma Sony wykorzystała wcześniej w VENICE: jednej z najlepszych cyfrowych kamer kinematograficznych na świecie. Dzięki S-Cinetone sfilmowany obraz od samego początku ma świeży i żywy wygląd. Główne motywy autentycznie kontrastują z tłem, a dzięki wydajności pełnoklatkowego przetwornika obraz zachowuje duży zakres dynamiki, potrzebny na etapie postprodukcji.

Szybsza praca dzięki obsłudze własnych tabel LUT 3D i standardu HLG*

Aby nadać obrazowi z kamery FX9 oczekiwany wygląd, można tworzyć własne tabele LUT 3D. Importuje się je z karty SD. W wewnętrznej pamięci kamery FX9 mieści się 16 plików LUT, które można wybierać odpowiednio do potrzeb. Jest to szczególnie przydatne przy filmowaniu z użyciem krzywej S-Log3, ponieważ wygląd obrazu można sprawdzić w samej kamerze.

Kamera FX9 pozwala utrwalać materiał HDR w formacie S-Log3 lub Hybrid Log Gamma (HLG).

  • Krzywe S-Log3 są zoptymalizowane do zastosowań o wysokim standardzie. W pełni wykorzystują zakres dynamiki przetwornika i zapewniają maksimum twórczej swobody przy korekcji kolorystycznej
  • Standard HLG pozwala na szybkie dostarczenie materiału bez dodatkowej korekcji barw i idealnie sprawdza się przy codziennym filmowaniu, przeglądaniu i edycji materiału

Możliwość zapisu 16-bitowych danych RAW

16-bitowe dane RAW radykalnie zwiększają swobodę twórczą w postprodukcji i pozwalają w pełni spożytkować wyjątkowy, ponad 15-stopniowy zakres dynamiczny. Kamera FX9 umożliwia reprodukcję 16-bitowych danych RAW w rozdzielczości 4K lub 2K. Wymagany jest do tego sprzedawany oddzielnie moduł rozszerzający XDCA-FX9, który podłącza się jednym przewodem BNC do współpracujących zewnętrznych rejestratorów RAW.

FX9 4

Sony FX9 5


Udoskonalony system Fast Hybrid AF: uchwycona każda akcja

Kamera dokładnie utrzymuje ostrość na szybko poruszających się obiektach nawet przy szeroko otwartej przysłonie, pozwalającej zachować małą głębię ostrości obrazu z pełnoklatkowej matrycy. Udoskonalony system Fast Hybrid AF, opracowany przez konstruktorów aparatów Sony α, łączy w sobie dwa rozwiązania: pola AF z wykrywaniem fazy, umożliwiające szybkie i dokładne śledzenie obiektów, oraz pola AF z wykrywaniem kontrastu, gwarantujące wyjątkową dokładność ustawiania ostrości. Oprócz tego, funkcja wykrywania twarzy inteligentnie rozpoznaje twarze ludzkie i ustawia na nie ostrość.

Dedykowany czujnik AF zawiera 561 pól wykrywających fazę. Pokrywają one około 94% szerokości kadru i 96% wysokości, co przekłada się na sprawne i dokładne utrzymywanie ostrości nawet na szybko poruszających się obiektach.

Ustawianie ostrości na oko (Eye AF) i dotykowe sterowanie ostrością*

FX9 to pierwszy na świecie kamkorder profesjonalny z czołową światową technologią śledzenia oka firmy Sony. Duża szybkość i wysoka precyzja przetwarzania obrazu przekładają się na idealną ostrość. Podczas wywiadu lub ujęcia portretowego użytkownik może skupić się na rozmowie lub kadrowaniu, wiedząc że całą mimikę filmowanej osoby niezawodnie uchwyci system Eye AF. 

Z kolei dotykowe sterowanie ostrością pozwala precyzyjnie wskazać odpowiedni obszar ostrości przed dotknięcie go na wizjerze LCD. To proste i intuicyjne rozwiązanie daje pełną twórczą kontrolę nad zaawansowaną technologią AF kamkordera FX9.

* Do użycia systemu Eye AF i funkcji dotykowych wizjera LCD wymagane jest wewnętrzne oprogramowanie w wersji od 2.0 wzwyż.

FX9 6

Stabilny obraz przy filmowaniu z ręki

Programy Sony Catalyst Browse/Catalyst Prepare* pozwalają wykorzystać zaawansowane informacje o stabilizacji obrazu do przekształcania ujęć nakręconych z ręki. W rezultacie materiał uzyskany w postprodukcji wygląda jak nagranie z uchwytu typu gimbal. W przeciwieństwie do systemów stabilizacji w kamerze lub obiektywie, metadane generowane dzięki informacjom z wewnętrznego żyroskopu kamery FX9 oraz obiektywu zapewniają twórczą kontrolę nad poziomem kompensacji drgań i rozdzielczością skadrowanego obrazu 4K. Przetwarzanie przebiega znacznie szybciej niż przy użyciu standardowych procesów stabilizacji w systemach do montażu nieliniowego (NLE)**. Do skorzystania z tej funkcji wymagany jest obiektyw z mocowaniem typu E.

* Wymagany jest program Catalyst Browse / Catalyst Prepare w wersji 2019.2 lub wyższej.

**Rozdzielczość i kąt widzenia są mniejsze niż w źródłowym nagraniu. Podczas zdjęć optyczna stabilizacja obrazu w obiektywie powinna być ustawiona na „Wył.”.

Funkcje sieciowe zapewniające większą mobilność

Kamera FX9 standardowo współpracuje z sieciami Wi-Fi 5 GHz* i 2,4 GHz. Po zalogowaniu się do takiej sieci można korzystać z szeregu zaawansowanych funkcji do produkcji bezprzewodowej:

Aplikacja Content Browser Mobile™** umożliwia zdalne sterowanie kamerą PXW-FX9 ze smartfona lub tabletu przez łącze Wi-Fi. Dostępne funkcje obejmują między innymi regulację ekspozycji i zoomu oraz rozpoczynanie i zatrzymywanie nagrywania. Aplikacja przyda się zwłaszcza operatorom, którzy sami zajmują się całym procesem filmowania. W przypadku smartfonów z technologią NFC możliwe jest ponadto uwierzytelnianie jednym dotknięciem.

Funkcja transmisji przez FTP umożliwia przesyłanie plików na zdalny serwer FTP w Internecie — również w czasie filmowania. W razie utraty łączności system automatycznie wznawia pracę po ponownym nawiązaniu połączenia.

Dostępna jest też funkcja przycinania: pozwala ona zdefiniować punkt początkowy i końcowy ujęcia, dzięki czemu unika się czasochłonnego przesyłania niepotrzebnego materiału.

Rozwiązanie C3 Portal*** pozwala przesyłać do chmury materiał filmowy proxy z kamer pracujących w terenie, by umożliwić natychmiastowe rozpoczęcie montażu. Przesłany materiał, choć dostępny z każdego miejsca, pozostaje chroniony i bezpieczny. Ekipy produkcyjne mogą nawet rozpocząć opisywanie ujęć jeszcze przed zakończeniem zdjęć, co daje dodatkową oszczędność czasu w przypadku ważnych, atrakcyjnych newsów.

Moduł rozszerzający XDCA-FX9 jest wyposażony w port przewodowej sieci LAN. Pozwala on podłączyć kamerę FX9 do Internetu standardowym przewodem sieci Ethernet, a następnie używać funkcji strumieniowej transmisji obrazu oraz przesyłania plików przez FTP

Kolejna funkcja modułu rozszerzającego XDCA-FX9 to współpraca z dwiema sieciami komórkowymi. Umożliwia ona równoległe wykorzystanie dwóch sieci komórkowych, przez co dodatkowo zwiększa niezawodność połączenia. Kamera FX9 współpracuje ze standardowymi modemami USB większości operatorów komórkowych. (Prosimy o sprawdzenie, który operator w regionie świadczy usługi na najlepszym poziomie. Naliczane będą standardowe opłaty za korzystanie z sieci.)

Strumieniowa transmisja QoS do sieciowej stacji odbiorczej (do nabycia oddzielnie) i rozwiązania C3 Portal*** pozwala na żywo przesyłać obraz w wysokiej jakości w celu jego zdalnego wyświetlania.

* Obsługa pasma 5 GHz zależy od kraju i obowiązujących w nim przepisów. Obsługę pasma 5 GHz zapewnia tylko model PXW-FX9V/9VK.

** Aplikację Content Browser Mobile™ można pobrać z serwisu Google Play lub App Store. Nie gwarantuje się współpracy łącza Wi-Fi ze wszystkimi smartfonami i tabletami.

*** Wymagane jest wewnętrzne oprogramowanie w wersji 3 lub wyższej


Specyfikacja

Kamkorder FX9 jest sprzedawany przez Sony w czterech wariantach SKU. Modele PXW-FX9V (bez obiektywu) i PXW-FX9VK (z obiektywem) współpracują z sieciami Wi-Fi 5 GHz i 2,4 GHz. Modele PXW-FX9T (bez obiektywu) i PXW-FX9TK (z obiektywem) współpracują z sieciami Wi-Fi 2,4 GHz. Dostępność zależy od przepisów obowiązujących w danym kraju/regionie.
Waga:                                                     2,0 kg (sam korpus)
                                                               4,8 kg (z wizjerem, muszlą oczną, pilotem na uchwycie, akumulatorem BP-U35, obiektywem SELP28135G, kartą pamięci XQD, rączką i uchwytem na mikrofon)
Wymiary:                                                146 x 142,5 x 229 mm (korpus bez wystających elementów)
Zasilanie:                                               Prąd stały 19,5 V
Pobór mocy:                                           35,2 W (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Temperatura w środowisku pracy:       Od 0°C do 40°C

Czas pracy akumulatora:                       Około 54 min przy użyciu akumulatora BP-U35
(nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)

                                                              Około 108 min przy użyciu akumulatora BP-U70
(nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Format zapisu (film):         
                  
Tryb XAVC-I DCI4K 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 24p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 59,94p: CBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 50p: CBR, maks. przepływność 223 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 59,94i/29,97p: CBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 50i/25p: CBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 23,98p: CBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Format zapisu (film)
[XAVC Long]
Tryb XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 59,94i/29,97p/50i/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 59,94i/29,97p/50i/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 59,94i/50i: VBR, maks. przepływność 25 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Format zapisu (film):                          [MPEG-2 Long GOP]
MPEG2 HD422: CBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-2 422P@HL
Format zapisu (audio):                     LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu:   [XAVC Intra]
Tryb XAVC-I DCI4K: 4096 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, 24p
Tryb XAVC-I QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-I HD: 1920 x 1080 / 59,94p, 59,94i, 50p, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
 
                                                                   [XAVC Long]

Tryb XAVC-L QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 50: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 35: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 25: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i
                                                               [MPEG-2 Long GOP]
Tryb MPEG HD422: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Czas nagrywania/odtwarzania:             [XAVC Intra]
                                                              Tryb XAVC-I QFHD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 22 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 10 minut
Tryb XAVC-I DCI4K/QFHD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 26 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 13 minut
Tryb XAVC-I DCI4K/QFHD 29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 43 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 21 minut
Tryb XAVC-I DCI4K/QFHD 25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 52 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 25 minut
XAVC-I DCI4K 24p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 54 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 26 minut
Tryb XAVC-I DCI4K/QFHD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 54 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 26 minut
XAVC-I HD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 57 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 28 minut
XAVC-I HD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 57 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 27 minut
XAVC-I HD 59,94i/29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 105 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 53 minut
XAVC-I HD 50i/25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 105 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 53 minut
XAVC-I HD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 130 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 65 minut
Czas nagrywania/odtwarzania
[XAVC Long]
XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 125 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 62 minut
XAVC-L QFHD 59,94p/50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 86 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 42 minut
XAVC-L HD 50 59,94i/29,97p/50i/25p/23,98p/59,94p/50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 225 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 110 minut
XAVC-L HD 35 59,94i/29,97p/50i/25p/23,98p/59,94p/50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 305 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 150 minut
XAVC-L HD 25 59,94i/50i
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 410 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 200 minut
Czas nagrywania/odtwarzania
[MPEG-2 Long GOP]
MPEG HD422 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 220 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 105 minut
Format zapisu (dane audio proxy)
Plik proxy w formacie XAVC: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały
Format zapisu (dane wideo proxy)
Plik proxy w formacie XAVC: AVC/H.264 Main Profile 4:2:0 Long GOP, VBR
1920 x 1080, 9 Mb/s
1280 x 720, 9 Mb/s
1280 x 720, 6 Mb/s
640 x 360, 3 Mb/s
Przetwornik obrazu (typ)
Pełnoklatkowy (35 mm), jednoukładowy przetwornik obrazu CMOS
Przetwornik obrazu:                                         20,5 megapiksela (ogółem)
Wbudowane filtry optyczne:                             przezroczysty i liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND)
Czułość ISO:                                                       ISO 800/4000 (tryb Cine EI, źródło światła D55)
Stosunek sygnału do szumu
57 dB (Y) (typowo)
Czas otwarcia migawki
Od 64F do 1/8000 s
Funkcja zwolnionego i przyspieszonego tempa:  Tryb FF 6K:
XAVC-I/L
4096 x 2160
Od 1 do 30 klatek (29,97/25/24/23,98)
3840 x 2160, 1920 x 1080
Od 1 do 30 klatek (29,97/25/23,98)

Tryb FFc 5K, S35 4K:
XAVC-I/L
4096 x 2160
Od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97/25/24/23,98)
3840 x 2160, 1920 x 1080
Od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97/25/23,98)
Tryb FF 2K, S16 2K:
XAVC-I
1920 × 1080
Od 1 do 60, 100, 120, 150, 180 klatek (59,94p, 29,97/23,98)
Od 1 do 60, 100, 120, 150 klatek (50p, 25)

Tryb FF 2K, S16 2K:
XAVC-L
1920 × 1080
Od 1 do 60, 100, 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97/25/23,98)

Tryb S35 2K:
XAVC-I/L
1920 × 1080
Od 1 do 60, 100, 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97/25/23,98)
Balans bieli:                                                   Wstępnie zaprogramowany, pamięć A, pamięć B (2000 K – 15 000 K) / ATW
Wzmocnienie:                                                  Od –3 do 27 dB (co 1 dB), AGC
Krzywa gamma:                                         Tryb SDR: S-Cinetone, STD1, STD2, STD3, STD4, STD5, STD6, HG1, HG2, HG3, HG4, HG7, HG8, S-Log3
Tryb HDR: HLG (Natural / Live)
Swoboda:                                                          Ponad 15 stopni


Zawartość zestawu:      
                

                    Korpus kamery              
                    Przykrywka korpusu

                    Wizjer
                    Muszla oczna
                    Pilot na uchwycie
                    Przewód zasilający IS1293
                    Zasilacz sieciowy
                    Ładowarka BC-U1A
                    Akumulator BP-U35
                    Przewód zasilający
                    Przewód USB
                    Instrukcja obsługi

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.


Dane ogólne
Uwaga: Kamkorder FX9 jest sprzedawany przez Sony w czterech wariantach SKU. Modele PXW-FX9V (bez obiektywu) i PXW-FX9VK (z obiektywem) współpracują z sieciami Wi-Fi 5 GHz i 2,4 GHz. Modele PXW-FX9T (bez obiektywu) i PXW-FX9TK (z obiektywem) współpracują z sieciami Wi-Fi 2,4 GHz. Dostępność zależy od przepisów obowiązujących w danym kraju/regionie.
Waga:                                                     2,0 kg (sam korpus)
                                                               4,8 kg (z wizjerem, muszlą oczną, pilotem na uchwycie, akumulatorem BP-U35, obiektywem SELP28135G, kartą pamięci XQD, rączką i uchwytem na mikrofon)
Wymiary:                                                146 x 142,5 x 229 mm (korpus bez wystających elementów)
Zasilanie:                                               Prąd stały 19,5 V
Pobór mocy:                                           35,2 W (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Temperatura w środowisku pracy:       Od 0°C do 40°C

Czas pracy akumulatora:                       Około 54 min przy użyciu akumulatora BP-U35
(nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)

                                                              Około 108 min przy użyciu akumulatora BP-U70
(nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych)
Format zapisu (film):         
                  
Tryb XAVC-I DCI4K 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 24p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I DCI4K 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I QFHD 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 59,94p: CBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 50p: CBR, maks. przepływność 223 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 59,94i/29,97p: CBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 50i/25p: CBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Tryb XAVC-I HD 23,98p: CBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
Format zapisu (film)
[XAVC Long]
Tryb XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 59,94i/29,97p/50i/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 59,94i/29,97p/50i/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L HD 59,94i/50i: VBR, maks. przepływność 25 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Format zapisu (film):                          [MPEG-2 Long GOP]
MPEG2 HD422: CBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-2 422P@HL
Format zapisu (audio):                     LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu:   [XAVC Intra]
Tryb XAVC-I DCI4K: 4096 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, 24p
Tryb XAVC-I QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-I HD: 1920 x 1080 / 59,94p, 59,94i, 50p, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
 
                                                                   [XAVC Long]

Tryb XAVC-L QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 50: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 35: 1920 x 1080 / 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Tryb XAVC-L HD 25: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i
                                                               [MPEG-2 Long GOP]
Tryb MPEG HD422: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Czas nagrywania/odtwarzania:             [XAVC Intra]
                                                              Tryb XAVC-I QFHD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 22 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 10 minut
Tryb XAVC-I DCI4K/QFHD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 26 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 13 minut
Tryb XAVC-I DCI4K/QFHD 29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 43 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 21 minut
Tryb XAVC-I DCI4K/QFHD 25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 52 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 25 minut
XAVC-I DCI4K 24p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 54 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 26 minut
Tryb XAVC-I DCI4K/QFHD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 54 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 26 minut
XAVC-I HD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 57 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 28 minut
XAVC-I HD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 57 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 27 minut
XAVC-I HD 59,94i/29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 105 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 53 minut
XAVC-I HD 50i/25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 105 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 53 minut
XAVC-I HD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 130 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 65 minut
Czas nagrywania/odtwarzania
[XAVC Long]
XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 125 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 62 minut
XAVC-L QFHD 59,94p/50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 86 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 42 minut
XAVC-L HD 50 59,94i/29,97p/50i/25p/23,98p/59,94p/50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 225 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 110 minut
XAVC-L HD 35 59,94i/29,97p/50i/25p/23,98p/59,94p/50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 305 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 150 minut
XAVC-L HD 25 59,94i/50i
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 410 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 200 minut
Czas nagrywania/odtwarzania
[MPEG-2 Long GOP]
MPEG HD422 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 220 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 105 minut
Format zapisu (dane audio proxy)
Plik proxy w formacie XAVC: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały
Format zapisu (dane wideo proxy)
Plik proxy w formacie XAVC: AVC/H.264 Main Profile 4:2:0 Long GOP, VBR
1920 x 1080, 9 Mb/s
1280 x 720, 9 Mb/s
1280 x 720, 6 Mb/s
640 x 360, 3 Mb/s
Przetwornik obrazu (typ)
Pełnoklatkowy (35 mm), jednoukładowy przetwornik obrazu CMOS
Przetwornik obrazu:                                         20,5 megapiksela (ogółem)
Wbudowane filtry optyczne:                             przezroczysty i liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND)
Czułość ISO:                                                       ISO 800/4000 (tryb Cine EI, źródło światła D55)
Stosunek sygnału do szumu
57 dB (Y) (typowo)
Czas otwarcia migawki
Od 64F do 1/8000 s
Funkcja zwolnionego i przyspieszonego tempa:  Tryb FF 6K:
XAVC-I/L
4096 x 2160
Od 1 do 30 klatek (29,97/25/24/23,98)
3840 x 2160, 1920 x 1080
Od 1 do 30 klatek (29,97/25/23,98)

Tryb FFc 5K, S35 4K:
XAVC-I/L
4096 x 2160
Od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97/25/24/23,98)
3840 x 2160, 1920 x 1080
Od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97/25/23,98)
Tryb FF 2K, S16 2K:
XAVC-I
1920 × 1080
Od 1 do 60, 100, 120, 150, 180 klatek (59,94p, 29,97/23,98)
Od 1 do 60, 100, 120, 150 klatek (50p, 25)

Tryb FF 2K, S16 2K:
XAVC-L
1920 × 1080
Od 1 do 60, 100, 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97/25/23,98)

Tryb S35 2K:
XAVC-I/L
1920 × 1080
Od 1 do 60, 100, 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97/25/23,98)
Balans bieli:                                                   Wstępnie zaprogramowany, pamięć A, pamięć B (2000 K – 15 000 K) / ATW
Wzmocnienie:                                                  Od –3 do 27 dB (co 1 dB), AGC
Krzywa gamma:                                         Tryb SDR: S-Cinetone, STD1, STD2, STD3, STD4, STD5, STD6, HG1, HG2, HG3, HG4, HG7, HG8, S-Log3
Tryb HDR: HLG (Natural / Live)
Swoboda:                                                          Ponad 15 stopni

Zawartość zestawu:      
                
                    Korpus kamery              
                    Przykrywka korpusu

                    Wizjer
                    Muszla oczna
                    Pilot na uchwycie
                    Przewód zasilający IS1293
                    Zasilacz sieciowy
                    Ładowarka BC-U1A
                    Akumulator BP-U35
                    Przewód zasilający
                    Przewód USB
                    Instrukcja obsługi


.

Zobacz także:
  • Kamera Sony PXW-FX9 6K 60 FPS Body + torba Manfrotto
    Szybki podgląd

    Kamera Sony PXW-FX9 6K 60 FPS Body + torba Manfrotto

    50 646,85 zł

  • Torba Manfrotto MB PL-CC-192N na średnie camery (MB PL-CC-192N)
    Szybki podgląd

    Torba Manfrotto MB PL-CC-192N na średnie camery (MB PL-CC-192N)

    961,28 zł

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dot. cookies. Możesz zmienić lub określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.