TEL: 794 664 888
E-MAIL: SKLEP@SENTINE.PL
APARAT FOTOGRAFICZNY CANON EOS R5
Canon EOS R5 to aparat bezlusterkowy, wyróżniający się możliwością nagrywania filmów w jakości 8K RAW. Dzięki temu z pewnością zaspokoi potrzeby wielu filmowców. Co więcej ma także wiele do zaoferowania fotografom, pozwalając m.in. na wykonywanie zdjęć z prędkością do 20 kl./s. Canon EOS R5 to kontynuacja konsekwentnie obranej drogi w ramach serii R, która zakłada tworzenie wyjątkowych bezlusterkowców dostosowanych do wymagań osób pracujących z obrazem, niezależnie od tego czy preferują wideo czy fotografię.
Pracuj na najwyższych obrotach
Canon EOS R5 daje fotografom możliwość uchwycenia każdego niuansu ruchu. Tryb zdjęć seryjnych działa ze zdumiewającą prędkością 12 kl./s w trybie mechanicznej migawki i 20 kl./s podczas korzystania z migawki elektronicznej. Co więcej aparat ten udostępnia specjalnie opracowaną stabilizowaną matrycę. To aparat stworzony z myślą o fotografach ślubnych, eventowych czy reporterach, którzy chcą chwytać decydujące momenty.
Doskonałe narzędzie dla filmowca
Canon EOS R5 daje ogromne możliwości nie tylko fotografom - to także świetny sprzęt dla osób realizujących wideo. Przede wszystkim wyróżnia się możliwością nagrywania filmów w jakości 8K. Format ten zapewnia 4-krotnie wyższa rozdzielczość niż 4K. To daje nie tylko zdumiewająco szczegółowe obrazy, ale pozwala także na kadrowanie obrazów z zachowaniem wciąż bardzo wysokiej rozdzielczości docelowej, np. 4K.
![](https://upload.cyfrowe.pl/cyfrowe/products/4239d99ee4.jpg)
Czas pracy
Canon EOS R5 jest urządzeniem jedynym w swoim rodzaju. Posiada najlepszy w tej klasie autofocus, obsługuje wysoką rozdzielczość przy dużej ilości klatek wykorzystując całą powierzchnię matrycy. Takie połączenie powoduje wytwarzanie się dużej ilości ciepła, co ogranicza możliwości nagrywania. Poniżej przedstawiamy przybliżone czasy pracy przy różnych trybach pracy w temperaturze 23°C (licząc od zimnego startu).
8K 30P (zaleca się do krótkich ujęć gdzie wymagany jest "zapas rozdzielczości")
- Cała szerokość matrycy: 20 min
- Cała szerokość matrycy, format RAW: 20 min
4K 120P (Zalecane użycie: krótkie przebitki slow-motion)
- Cała szerokość matrycy: 15 min*1
4K 60P (Zalecane użycie: produkcje o wysokim klatkażu oraz rozdzielczości)
- Cała szerokość matrycy: 35 min*2
- Matryca APS-C (nadpróbkowanie obrazu 5.1K): 25 min
4K 30P (Zalecane użycie: produkcje wymagające wysokiej jakości)
- Cała szerokość matrycy: bez ograniczeń związanych z ciepłem*2
- Cała szerokość matrycy, wysoka jakość (nadpróbkowanie obrazu 8.2K): 30 min
- Matryca APS-C (nadpróbkowanie obrazu 5.1K): bez ograniczeń związanych z ciepłem*2
*1 Nagrywanie kończy się po 7 minutach i 30 sekundach w przypadku filmów z dużą liczbą klatek na sekundę. Oznacza czas, po którym można natychmiast wznowić nagrywanie.
*2 Czas nagrywania jest ograniczony do 29 minut i 59 sekund. Oznacza czas, po którym można natychmiast wznowić nagrywanie.
Jeśli zdarzy się, że aparat osiągnie limit temperatury zaleca się jego wyłączenie i pozostawienie w celu odprowadzenia ciepła. Przybliżony czas odzyskiwania sprawności w temperaturze 23°C - czas ten jest wyłącznie orientacyjny i zależy od temperatury otoczenia, długości ciągłej pracy aparatu, czy wybranej rozdzielczości.
8K 30P
- Po 10-minutowym chłodzeniu można nagrywać przez około 3 minut.
- Po 20-minutowym chłodzeniu można nagrywać przez około 8 minut.
4K 60P
- Po 10-minutowym chłodzeniu można nagrywać przez około 10 minut.
Natychmiastowa komunikacja
Canon EOS R5 jest wyposażony w nową technologię automatycznego przesyłu zdjęć i filmów do platformy w chmurze image.canon. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest uzyskiwanie natychmiastowego podglądu do efektu pracy niezależnie od miejsca przebywania. To zdecydowanie ułatwi współpracę z klientami i innymi osobami pracującymi wspólnie nad realizowanym aktualnie projektem.
CANON RF 24-105MM F/4L IS USM
Lekki i praktyczny obiektyw zoom ze stabilizacją
EISA (Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku) to działająca od 1982r. organizacja zrzeszająca czasopisma poświęcone tamtyce multimediów, publikujące m.in. testy sprzętu foto, wideo, RTV, mobile itp. Coroczne nagrody przyznawane przez EISA uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w dziedzinie sprzętu adiowizualnego.
Przeznaczenie
Canon RF 24-105mm f/4L IS USM to wszechstronny obiektyw dla zawodowców i wymagających hobbystów. Łączy w sobie trzy różne typy obiektywów w jednej obudowie: szerokokątny, standardowy i teleobiektyw. Dzięki temu może być Twoim głównym lub nawet jedynym narzędziem pracy. Model ten jest idealnym rozwiązaniem do fotografii podróżniczej i reporterskiej, gdzie z różnych powodów ważne jest ograniczenie wagi i ilości posiadanego sprzętu. Wydajna stabilizacja optyczna doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu.
Fotografia portretowa
5-stopniowy stabilizator obrazu pozwala fotografować ostre obiekty w ich naturalnym oświetleniu, z zachowaniem nastrojowej atmosfery. Dzięki stałej przysłonie f/4 można szybko zmieniać ogniskową bez wpływu na ekspozycję.
Fotografia podróżnicza
Jeden lekki, wszechstronny i wysokiej jakości obiektyw to wygodne rozwiązanie w podróży. Wytrzymała konstrukcja serii L chroni przed kurzem i wilgocią, a niewielki ciężar sprawia, że lżej jest się przemieszczać.
Twórcza praca na co dzień
Canon RF 24-105mm f/4L IS USM to doskonałe narzędzie do blogowania, vlogowania, dla wszystkich fanów fotografii. Pierścień regulacji na obiektywie umożliwia intuicyjne i wyczuwalne sterowanie ustawieniami aparatu.
Cechy i korzyści
Uniwersalny zakres ogniskowych
Zastosowany w obiektywie Canon RF 24-105mm f/4L IS USM zakres ogniskowych można z powodzeniem wykorzystać do realizacji większości zadań fotograficznych od szerokich kadrów typowych dla fotografii krajobrazowej po ciasne portrety. Zmiana długości ogniskowej trwa ułamek sekundy, dzięki czemu możliwe jest idealne skadrowanie w bardzo krótkim czasie.
Wysoka jakość optyczna
Jak przystało na profesjonalny obiektyw 24-105 posiada tzw. soczewki specjalne znacznie podnoszące jakość obrazu. Wśród nich znajdziemy soczewki asferyczne oraz wykonane ze szkła UD. Ich zadaniem jest minimalizacja aberracji chromatycznej oraz likwidacja niepożądanych odblasków. Zdjęcia są dzięki temu bardziej kontrastowe a kolory nasycone.
Szybki silnik Nano USM
Zastosowany w obiektywie silnik Nano USM zapewnia bardzo szybkie, bezgłośne i precyzyjne ustawianie ostrości. W każdej chwili możliwe jest też ręczne "doostrzenie" bez potrzeby przełączania obiektywu w tryb manualny. Skala ostrości widoczna jest w górnej części obiektywu.
Wydajna stabilizacja optyczna
Zastosowana w obiektywie stabilizacja obrazu IS (Image Stabilizer) cechuje się wysoką wydajnością na poziomie 5 EV. Dla fotografa oznacza to, że może znacznie wydłużyć czas ekspozycji bez ryzyka uzyskania rozmytego, poruszonego zdjęcia. Umozliwia to fotografowanie i filmowanie w niekorzystnych warunkach oświetleniowych bez konieczności korzystania ze statywu.
Skuteczny w każdych warunkach
Model RF 24-105mm f/4L IS USM należy do serii L, więc ma wytrzymałą, odporną na warunki atmosferyczne konstrukcję, która gwarantuje niezawodną pracę.
Obiektyw należy do popularnej linii "L" (Luxury), charakteryzującej się wybitną jakością wykonania i optyki. Posiada wiele uszczelnień, sprawiających, że może być wykorzystywany w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (mgła, lekka mżawka, duże zapylenie). Powłoki fluorowe na przednich i tylnych elementach obiektywu ułatwiają czyszczenie. Jest to naprawdę praktyczny obiektyw przeznaczony do pracy w podróży.
Specyfikacja
Liczba efektywnych pikseli: 45 mln
Rozdzielczość obrazu: JPEG/HEIF Format 3:2 (L, RAW, C-RAW) 8192 × 5464, (M1) 5808 × 3872, (S1) 4176 × 2784, (S2) 2400 × 1600 1,6x (współczynnik wycinka kadru) (L) 5088 × 3392, (S2) 2400 × 1600 Format 4:3 (L) 7280 × 5464, (M1) 5152 × 3872, (S1) 3712 × 2784, (S2) 2112 × 1600 Format 16:9 (L) 8192x4608, (M1) 5808x3264, (S1) 4176x2344, (S2) 2400x1344 Format 1:1 (L) 5456x5456, (M1) 3872x3872, (S1) 2784x2784, (S2) 1600x1600
Rozdzielczość: 45 mln
Typ matrycy: CMOS
Rozmiar matrycy: pełnoklatkowa (24x36 mm)
Format zapisu danych: JPEG: 2 opcje kompresji RAW – RAW, C-RAW 14-bitowy (14-bitowy z migawką mechaniczną i elektroniczną 1. kurtyną, 13-bitowa konwersja A/D z trybem H+, 12-bitowa konwersja H/D z migawką elektroniczną, oryginalny format RAW Canon – 3. wersja); HEIF: 10-bitowy format HEIF jest dostępny w trybie HDR przy ustawieniu [HDR PQ] na [Enable/Włącz]; zgodność ze standardem Exif 2.31 i DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0; zgodność ze standardem Digital Print Order Format [DPOF] w wersji 1.1
Bezprzewodowa praca zdalna: tak
WiFi: bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11a/b/g/n/ac; pasma 5 GHz / 2,4 GHz)13, z obsługą Bluetooth 4.2; obsługiwane funkcje: EOS Utility, smartfon, przesyłanie na image.canon, drukowanie bezprzewodowe
Stabilizacja: jest
Uszczelnienia: na pył/wilgoć
Konstrukcja korpusu: korpus i obudowa ze stopu magnezu; niektóre elementy wykonano z poliwęglanu z włóknem szklanym
Pamięć: 1 karta CFexpress typu B, 1 karta SD/SDHC/SDXC i UHS-II
Wskaźnik poziomu naładowania: 6 poziomów
Zasilanie i ładowarki: Ładowarka LC-E6E (dostarczona), zasilacz AC-E6N i przyłącze zasilacza DR-E6, zestaw zasilający AC Adapter Kit ACK-E6N/ACK-E6, samochodowa ładowarka akumulatorów CBC-E6, zasilacz USB PD-E1
Model akumulatora: LP-E6NH / LP-E6N
Wydajność akumulatora: monitor LCD 490 zdjęć (temp. 23°C); w przypadku LCD około 470 zdjęć (temp. 0°C); w przypadku wizjera około 320 zdjęć (temp. 23°C)14; w przypadku wizjera około 310 (temp. 0°C)
OSzczędzanie energii: Zasilanie wyłączane po 30 sekundach, 1, 3, 5, 10 lub 30 min
Mnożnik ogniskowej: Odpowiednik ogniskowej obiektywu 1,0x z obiektywami RF i EF 1,6x z obiektywami EF-S
Mocowanie: Canon RF
Pomiar światła: Bieżący pomiar przy użyciu matrycy światłoczułej (384 strefy) (1) Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF); (2) pomiar skupiony (około 6,1% wizjera na środku); (3) pomiar punktowy: centralny pomiar punktowy (około 3,1% wizjera na środku); pomiar punktowy powiązany z punktem AF niezapewniony; (4) pomiar centralnie ważony uśredniony
Czas naświetlania: 30 s–1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia), tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
Rozmiar LCD: 3.15 cale
Typ LCD: dotykowy Clear View LCD II o przekątnej 8cm (3,15 cala)
Rozdzielczość LCD: 2,1 mln piksele
Jasność LCD: regulacja ręczna: możliwość wyboru jednego z siedmiu poziomów; korekta tonacji barwnej: 4 ustawienia
Kąt widzenia LCD: 170° w pionie i poziomie
Wizjer: 0,5-calowy kolorowy wizjer EVF OLED, 5,76 mln punktów, Pokrycie (pionowo/poziomo), Około 100%, powiększenie Około 0,76x, punkt oczny 23 mm (od środka soczewki okularu), korekcja dioptrii Od -4 do +2 m-1, podgląd głębi ostrości
Fotografowanie bez migotania: Tak. Detekcja migotania wykrywana przy częstotliwości 100 Hz lub 120 Hz. Maksymalna szybkość serii zdjęć może się zmniejszyć.
Autofokus: Dual Pixel CMOS AF, Zakres działania Od -6 do 20 EV
Tryby ekspozycji: Zdjęcia: inteligentna scena auto, elastyczna preselekcja AE, programowa AE, preselekcja czasu, preselekcja przysłony, ręczny, Bulb i własny (3 opcje); filmy: automatyczna ekspozycja, ręczny
Czułość ISO: Automatycznie czułość 100–51200 (z przyrostem co 1/3 stopnia lub 1 stopień); czułość ISO można rozszerzyć do wartości: L:50, H: 102400
Balans bieli: AWB (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej; kompensacja balansu bieli: 1. niebieski/bursztynowy +/-10; 2. purpurowy/zielony +/-10
Czas synchronizacji z lampą błyskową: Migawka mechaniczna 1/200 s / elektroniczna pierwsza kurtyna 1/250
Korekta ekspozycji lampy: +/-3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 stopnia z lampami Speedlite serii EX
Tryby pracy lampy: Automatyka błysku E-TTL II, pomiar ręczny
Samowyzwalacz: 3 s lub 10 s
Migawka: Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa i funkcja elektronicznej migawki na matrycy
Zdjęcia seryjne: Maks. Około 12 kl./s z migawką mechaniczną lub 20 kl./s z prędkością migawki elektronicznej utrzymywaną dla 350 obrazów JPEG lub 180 obrazów RAW
Filmowanie: Filmy MP4: 8K DCI / UHD (17:9 / 16:9); 4K DCI / UHD (17:9 / 16:9); Full HD
Timer interwałowy: Wbudowany
Próbkowanie kolorów (nagrywanie wewn.): 8K/ 4K/ Full HD — YCbCr4:2:0 8-bit lub YCbCr4:2:2 10bit
Długość filmu: Maks. czas trwania: 29 min i 59 s (z wyjątkiem filmów o dużej szybkości klatek). Brak limitu wielkości pliku (4 GB) w przypadku karty SD w formacie exFAT.
Filmy z dużą prędkością nagrywania: Filmy MOV: 4K – DCI 4096 × 2160 lub UHD 3840 × 2160 przy 100 kl./s lub 119,9 kl./s (10) nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/4 szybkości); maksymalny czas nagrywania jednej sceny: 7 min i 29 s
Przechwytywanie klatek: Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 35,4 Mpix z filmów 8K DCI; możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 33,2 Mpix z filmów 8K UHD; możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,8 Mpix z filmów 4K DCI; możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,3 Mpix z filmów 4K UHD (format HEIF jest dostępny tylko w przypadku ustawienia opcji HDR PQ)
Przepływowość: CRM: 8K RAW (29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p): około 2600 Mb/s MOV: MP4 H.264 Canon Log wył. 8K ALL-I (29,97p / 25,00p / 24,00p* / 23,98p): około 1300 Mb/s 8K IPB (29,97p / 25,00p /24,00p* / 23,98p): około 470 Mb/s 4K (119,9p / 100p): około 1880 Mb/s 4K (59,94p / 50,00p): ALL-I około 940 Mb/s 4K (59,94p / 50,00p): IPB około 230 Mb/s 4K (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I: około 470 Mb/s 4K (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB: około 120 Mb/s Full HD (59,94p / 50,00p) / ALL-I: około 180 Mb/s Full HD (59,94p / 50,00p) / IPB: około 60 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p) / ALL-I: około 90 Mb/s Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p) / IPB: około 30 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p) / IPB (lekka): około 12 Mb/s Filmy poklatkowe o rozdzielczości 8K (29,97p / 25,00p) ALL-i: około 1300 Mb/s Filmy poklatkowe o rozdzielczości 4K (29,97p / 25,00p) ALL-i: około 470 Mb/s Zdjęcia poklatkowe Full HD (29,97p / 25,00p): ALL-I: około 90 Mb/s MOV: MP4 H.265 Canon Log wł. 8K ALL-I (29,97p / 25,00p / 24,00p* / 23,98p): około 1300 Mb/s 8K IPB (29,97p / 25,00p /24,00p* / 23,98p): około 680 Mb/s 4K (119,9p / 100p): około 1880 Mb/s 4K (59,94p / 50,00p): ALL-I około 1000 Mb/s 4K (59,94p / 50,00p): IPB około 340 Mb/s 4K (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I: około 470 Mb/s 4K (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB: około 170 Mb/s Full HD (59,94p / 50,00p) / ALL-I: około 230 Mb/s Full HD (59,94p / 50,00p) / IPB: około 90 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p) / ALL-I: około 135 Mb/s Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p) / IPB: około 45 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p) / IPB (lekka): około 28 Mb/s Filmy poklatkowe o rozdzielczości 8K (29,97p / 25,00p) ALL-i: około 1300 Mb/s Filmy poklatkowe o rozdzielczości 4K (29,97p / 25,00p) ALL-i: około 470 Mb/s Zdjęcia poklatkowe Full HD (29,97p / 25,00p): ALL-I: około 135 Mb/s
Wyświetlacz HDMI: Wyjście tylko do monitora zewnętrznego (wyjście dla obrazów i informacji o obrazie, zapis obrazów na karcie); ekran aparatu i wyjście monitora zewnętrznego (jednoczesne nagrywanie w aparacie i na zewnętrznym rejestratorze, ekran aparatu pokazuje obrazy z informacjami o obrazie)
Wyjście HDMI: 4K (DCI) 59,94p / 50,00p / 29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p, 4K (UHD) 59,94p / 50,00p / 29,97p / 25,00p / 23,98p, Full HD 59,94p / 59,94i, 50,00p / 50,00i 480p 59,94p 576p 50p; nieskompresowane YCbCr 4:2:2, 8- lub 10-bitowe, możliwość przesyłania dźwięku przez złącze HDMI
Mikrofon: Wbudowany mikrofon mono (48 KHz, 16 bitów × 2 kanały)
Złącza: Złącze SuperSpeed USB 3.1 Gen 2 USB C,Wyjście HDMI micro (typ D), wejście mikrofonu zewnętrznego / wejście audio (mini-jack stereo), wejście słuchawkowe (mini-jack stereo), złącze typu N3 (złącze zdalnego wyzwalania), gniazdo lampy błyskowej
Waga: 650 g (738 g z kartą i baterią)
Filtr dolnoprzepustowy: Wbudowany/stały
Wymiary: 138,5 x 97,5 x 88 mm
Środowisko pracy: 1–40 °C, wilgotność do 85%
Gwarancja: 24 miesiące
Zawartość zestawu:
- Korpus aparatu EOS R5
- Obiektyw RF 24-105mm f/4 L IS USM
- Dekiel na korpus R-F-5
- Pasek ER-EOS R5
- Ładowarka LC-E6E
- Akumulator LP-E6NH
- Osłona akumulatora
- Przewód zasilający
- Kabel IFC-100U z zabezpieczeniem
- Instrukcji obsługi.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Liczba efektywnych pikseli: 45 mln
Rozdzielczość obrazu: JPEG/HEIF Format 3:2 (L, RAW, C-RAW) 8192 × 5464, (M1) 5808 × 3872, (S1) 4176 × 2784, (S2) 2400 × 1600 1,6x (współczynnik wycinka kadru) (L) 5088 × 3392, (S2) 2400 × 1600 Format 4:3 (L) 7280 × 5464, (M1) 5152 × 3872, (S1) 3712 × 2784, (S2) 2112 × 1600 Format 16:9 (L) 8192x4608, (M1) 5808x3264, (S1) 4176x2344, (S2) 2400x1344 Format 1:1 (L) 5456x5456, (M1) 3872x3872, (S1) 2784x2784, (S2) 1600x1600
Rozdzielczość: 45 mln
Typ matrycy: CMOS
Rozmiar matrycy: pełnoklatkowa (24x36 mm)
Format zapisu danych: JPEG: 2 opcje kompresji RAW – RAW, C-RAW 14-bitowy (14-bitowy z migawką mechaniczną i elektroniczną 1. kurtyną, 13-bitowa konwersja A/D z trybem H+, 12-bitowa konwersja H/D z migawką elektroniczną, oryginalny format RAW Canon – 3. wersja); HEIF: 10-bitowy format HEIF jest dostępny w trybie HDR przy ustawieniu [HDR PQ] na [Enable/Włącz]; zgodność ze standardem Exif 2.31 i DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0; zgodność ze standardem Digital Print Order Format [DPOF] w wersji 1.1
Bezprzewodowa praca zdalna: tak
WiFi: bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11a/b/g/n/ac; pasma 5 GHz / 2,4 GHz)13, z obsługą Bluetooth 4.2; obsługiwane funkcje: EOS Utility, smartfon, przesyłanie na image.canon, drukowanie bezprzewodowe
Stabilizacja: jest
Uszczelnienia: na pył/wilgoć
Konstrukcja korpusu: korpus i obudowa ze stopu magnezu; niektóre elementy wykonano z poliwęglanu z włóknem szklanym
Pamięć: 1 karta CFexpress typu B, 1 karta SD/SDHC/SDXC i UHS-II
Wskaźnik poziomu naładowania: 6 poziomów
Zasilanie i ładowarki: Ładowarka LC-E6E (dostarczona), zasilacz AC-E6N i przyłącze zasilacza DR-E6, zestaw zasilający AC Adapter Kit ACK-E6N/ACK-E6, samochodowa ładowarka akumulatorów CBC-E6, zasilacz USB PD-E1
Model akumulatora: LP-E6NH / LP-E6N
Wydajność akumulatora: monitor LCD 490 zdjęć (temp. 23°C); w przypadku LCD około 470 zdjęć (temp. 0°C); w przypadku wizjera około 320 zdjęć (temp. 23°C)14; w przypadku wizjera około 310 (temp. 0°C)
OSzczędzanie energii: Zasilanie wyłączane po 30 sekundach, 1, 3, 5, 10 lub 30 min
Mnożnik ogniskowej: Odpowiednik ogniskowej obiektywu 1,0x z obiektywami RF i EF 1,6x z obiektywami EF-S
Mocowanie: Canon RF
Pomiar światła: Bieżący pomiar przy użyciu matrycy światłoczułej (384 strefy) (1) Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF); (2) pomiar skupiony (około 6,1% wizjera na środku); (3) pomiar punktowy: centralny pomiar punktowy (około 3,1% wizjera na środku); pomiar punktowy powiązany z punktem AF niezapewniony; (4) pomiar centralnie ważony uśredniony
Czas naświetlania: 30 s–1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia), tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
Rozmiar LCD: 3.15 cale
Typ LCD: dotykowy Clear View LCD II o przekątnej 8cm (3,15 cala)
Rozdzielczość LCD: 2,1 mln piksele
Jasność LCD: regulacja ręczna: możliwość wyboru jednego z siedmiu poziomów; korekta tonacji barwnej: 4 ustawienia
Kąt widzenia LCD: 170° w pionie i poziomie
Wizjer: 0,5-calowy kolorowy wizjer EVF OLED, 5,76 mln punktów, Pokrycie (pionowo/poziomo), Około 100%, powiększenie Około 0,76x, punkt oczny 23 mm (od środka soczewki okularu), korekcja dioptrii Od -4 do +2 m-1, podgląd głębi ostrości
Fotografowanie bez migotania: Tak. Detekcja migotania wykrywana przy częstotliwości 100 Hz lub 120 Hz. Maksymalna szybkość serii zdjęć może się zmniejszyć.
Autofokus: Dual Pixel CMOS AF, Zakres działania Od -6 do 20 EV
Tryby ekspozycji: Zdjęcia: inteligentna scena auto, elastyczna preselekcja AE, programowa AE, preselekcja czasu, preselekcja przysłony, ręczny, Bulb i własny (3 opcje); filmy: automatyczna ekspozycja, ręczny
Czułość ISO: Automatycznie czułość 100–51200 (z przyrostem co 1/3 stopnia lub 1 stopień); czułość ISO można rozszerzyć do wartości: L:50, H: 102400
Balans bieli: AWB (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej; kompensacja balansu bieli: 1. niebieski/bursztynowy +/-10; 2. purpurowy/zielony +/-10
Czas synchronizacji z lampą błyskową: Migawka mechaniczna 1/200 s / elektroniczna pierwsza kurtyna 1/250
Korekta ekspozycji lampy: +/-3 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 stopnia z lampami Speedlite serii EX
Tryby pracy lampy: Automatyka błysku E-TTL II, pomiar ręczny
Samowyzwalacz: 3 s lub 10 s
Migawka: Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa i funkcja elektronicznej migawki na matrycy
Zdjęcia seryjne: Maks. Około 12 kl./s z migawką mechaniczną lub 20 kl./s z prędkością migawki elektronicznej utrzymywaną dla 350 obrazów JPEG lub 180 obrazów RAW
Filmowanie: Filmy MP4: 8K DCI / UHD (17:9 / 16:9); 4K DCI / UHD (17:9 / 16:9); Full HD
Timer interwałowy: Wbudowany
Próbkowanie kolorów (nagrywanie wewn.): 8K/ 4K/ Full HD — YCbCr4:2:0 8-bit lub YCbCr4:2:2 10bit
Długość filmu: Maks. czas trwania: 29 min i 59 s (z wyjątkiem filmów o dużej szybkości klatek). Brak limitu wielkości pliku (4 GB) w przypadku karty SD w formacie exFAT.
Filmy z dużą prędkością nagrywania: Filmy MOV: 4K – DCI 4096 × 2160 lub UHD 3840 × 2160 przy 100 kl./s lub 119,9 kl./s (10) nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/4 szybkości); maksymalny czas nagrywania jednej sceny: 7 min i 29 s
Przechwytywanie klatek: Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 35,4 Mpix z filmów 8K DCI; możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 33,2 Mpix z filmów 8K UHD; możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,8 Mpix z filmów 4K DCI; możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,3 Mpix z filmów 4K UHD (format HEIF jest dostępny tylko w przypadku ustawienia opcji HDR PQ)
Przepływowość: CRM: 8K RAW (29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p): około 2600 Mb/s MOV: MP4 H.264 Canon Log wył. 8K ALL-I (29,97p / 25,00p / 24,00p* / 23,98p): około 1300 Mb/s 8K IPB (29,97p / 25,00p /24,00p* / 23,98p): około 470 Mb/s 4K (119,9p / 100p): około 1880 Mb/s 4K (59,94p / 50,00p): ALL-I około 940 Mb/s 4K (59,94p / 50,00p): IPB około 230 Mb/s 4K (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I: około 470 Mb/s 4K (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB: około 120 Mb/s Full HD (59,94p / 50,00p) / ALL-I: około 180 Mb/s Full HD (59,94p / 50,00p) / IPB: około 60 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p) / ALL-I: około 90 Mb/s Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p) / IPB: około 30 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p) / IPB (lekka): około 12 Mb/s Filmy poklatkowe o rozdzielczości 8K (29,97p / 25,00p) ALL-i: około 1300 Mb/s Filmy poklatkowe o rozdzielczości 4K (29,97p / 25,00p) ALL-i: około 470 Mb/s Zdjęcia poklatkowe Full HD (29,97p / 25,00p): ALL-I: około 90 Mb/s MOV: MP4 H.265 Canon Log wł. 8K ALL-I (29,97p / 25,00p / 24,00p* / 23,98p): około 1300 Mb/s 8K IPB (29,97p / 25,00p /24,00p* / 23,98p): około 680 Mb/s 4K (119,9p / 100p): około 1880 Mb/s 4K (59,94p / 50,00p): ALL-I około 1000 Mb/s 4K (59,94p / 50,00p): IPB około 340 Mb/s 4K (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I: około 470 Mb/s 4K (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB: około 170 Mb/s Full HD (59,94p / 50,00p) / ALL-I: około 230 Mb/s Full HD (59,94p / 50,00p) / IPB: około 90 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p) / ALL-I: około 135 Mb/s Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p) / IPB: około 45 Mb/s Full HD (29,97p / 25,00p) / IPB (lekka): około 28 Mb/s Filmy poklatkowe o rozdzielczości 8K (29,97p / 25,00p) ALL-i: około 1300 Mb/s Filmy poklatkowe o rozdzielczości 4K (29,97p / 25,00p) ALL-i: około 470 Mb/s Zdjęcia poklatkowe Full HD (29,97p / 25,00p): ALL-I: około 135 Mb/s
Wyświetlacz HDMI: Wyjście tylko do monitora zewnętrznego (wyjście dla obrazów i informacji o obrazie, zapis obrazów na karcie); ekran aparatu i wyjście monitora zewnętrznego (jednoczesne nagrywanie w aparacie i na zewnętrznym rejestratorze, ekran aparatu pokazuje obrazy z informacjami o obrazie)
Wyjście HDMI: 4K (DCI) 59,94p / 50,00p / 29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p, 4K (UHD) 59,94p / 50,00p / 29,97p / 25,00p / 23,98p, Full HD 59,94p / 59,94i, 50,00p / 50,00i 480p 59,94p 576p 50p; nieskompresowane YCbCr 4:2:2, 8- lub 10-bitowe, możliwość przesyłania dźwięku przez złącze HDMI
Mikrofon: Wbudowany mikrofon mono (48 KHz, 16 bitów × 2 kanały)
Złącza: Złącze SuperSpeed USB 3.1 Gen 2 USB C,Wyjście HDMI micro (typ D), wejście mikrofonu zewnętrznego / wejście audio (mini-jack stereo), wejście słuchawkowe (mini-jack stereo), złącze typu N3 (złącze zdalnego wyzwalania), gniazdo lampy błyskowej
Waga: 650 g (738 g z kartą i baterią)
Filtr dolnoprzepustowy: Wbudowany/stały
Wymiary: 138,5 x 97,5 x 88 mm
Środowisko pracy: 1–40 °C, wilgotność do 85%
Gwarancja: 24 miesiące
Zawartość zestawu:
- Korpus aparatu EOS R5
- Obiektyw RF 24-105mm f/4 L IS USM
- Dekiel na korpus R-F-5
- Pasek ER-EOS R5
- Ładowarka LC-E6E
- Akumulator LP-E6NH
- Osłona akumulatora
- Przewód zasilający
- Kabel IFC-100U z zabezpieczeniem
- Instrukcji obsługi.